بحـث
المواضيع الأخيرة
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
TOTO | ||||
رحيق الجنة | ||||
layaly | ||||
الشيماء | ||||
همس الحنين | ||||
محمد اليوسف | ||||
مسلمة وأفتخر | ||||
اسماء | ||||
صلاح الدين | ||||
اسيل |
عدد الزائرين للموقع
משה מבטיח את הופעתה של הנביא Messenger כמו
Arab-Venus :: :: לא את בני ציון
صفحة 1 من اصل 1
משה מבטיח את הופעתה של הנביא Messenger כמו
משה מבטיח את הופעתה של הנביא Messenger כמו
ויאמר משה לרדת מהר סיני אחרי המילה אלוהים אומר, פונה אל בני ישראל: «אלוהים אמר לי: אתה יכול לעשות טוב, כי הם דיברו. החזיק להם נביא ממרכז אחיהם כמוך, ולשים את המילים שלי בפיו, Viclmanm כל ממליץ על זה את זה, להיות כי האיש לא מקשיב לי לדבר בשמי, אני שואל אותו, "הנביא", אשר שולטת מילים Wejtklm שלי לא Oos לדבר על זה, או שמדבר מטעם האלים האחרים, כי הנביא נמות.
ואם אתה אומר בלבך: איך אנחנו יודעים את המילים אשר יהוה לא דיבר? מה דיבר ידי הנביא בשם אלוהים, לא קרה לא מתעקשים, הוא לא דיבר את המילים אשר יהוה, אלא עריצות דיבר על ידי הנביא, לא לפחד זה »דברים 18 / 17 - 22.
הטקסט הוא בבירור מדבר הנביא הגדול מגיע אחרי השלום, משה עליו, ומזכיר את האיכויות של הנביא, שבאמצעותו אנו יכולים לגלות מי הוא.
זה לכאורה הנוצרים כי הנביא הזה הגיע, אשר ישו, עליו השלום, כי פיטר אמר, בדברו על המשיח «משה אמר להורים: כך נביא כמוני תחזיק לך את ה 'אלוקיך של אחיכם, לו יהיה אתם שומעים את כל התגים Ichaelmkm, יש בכל זאת הוא לא לשמוע כי הנביא העם שמתבצע הושמדו, וכל הנביאים גם של סמואל ואילך, כל מי שדיבר Onbooa מניח בימים אלה »מעשי 3 / 22-26 Fbtros לראות את הנבואה של משה רבנו להשיג בדמותו של ישו.
אבל הטקסט D לשלום שלנו הנביא עליו, שכן אין ראיות כי הנוצרים שהקדשת המשיח, תוך שהוא מופיע בטקסט כאשר ראיות ניתוח הרבה כי העד מיועד השלום הנביא עליו. נזכרתי בתיאורים הטקסט המקראי של התגים מטיף מיסיונר:
1 - כי הנביא «שנערך להם נביא», והנוצרים קוראים ישו האלוהי, אבל הטענה האורתודוקסית להיות אלוהים עצמו, איך הוא אומר להם: להקים הנביא אומר: בנה את עצמי.
2 - הוא את בני ישראל, אבל הוא אחד האחים שלהם, בני דודים כל «ממרכז אחיהם», בני דודים בני ישראל הם בניו של ישו, בנו של יצחק, ואת בני ישמעאל, בנו של אברהם.
זה אופייני בתנ"ך השימוש במלה «האח» על בן דודו, וכי הוא את דבריו של משה אל בני ישראל: «אתה מרון Ptkhm אחיכם בני עשו» דברים שני רבעי בני עשיו, בנו של יצחק - כאמור - הם בני דודים של בני ישראל, ובא לקראתו בתיאור אדום, צאצאיו של עשיו «וישלח משה מלאכים מ קדש אל מלך אדום כה אמר אחיך ישראל: אתה יכול לדעת את כל הקשיים שפגע 20/14 מספר, אח בשם אותו, והוא רצה את זה, בני דודים של ישראל.
לפיכך, היא עשויה להיות הנביא של הערבים על מנת להשיג את הברכה הבטיח את צאצאיו של ישמעאל, וניתן של בני עשו, יצחק בכר. אבל אחד מבניו של עשיו לא טוענים שהוא צפוי הנביא.
3 - זה הנביא של מאפיינים ייחודיים אשר, כמו משה, אשר אין שנבנו בישראל נביא כמותו »ו טרם נביא בישראל כמשה, אשר ידעו את פני יהוה אל פנים« דברים: 34/10, ו בתורה, השומרוני אסור במפורש על ידי נביא כזה בא איפה: »אין גם נביא כמשה בני ישראל שהקב"ה Agen« דברים 34/10.
תכונה זו, כל משה ההומיאופתית הושג השלום שלנו הנביא עליו, נמנע במשיח, בהם אנו רואים דוגמאות רבות של דמיון בין שלום משה, מוחמד, עליו, אשר לא נמצא המשיח, כי הלידה שלהם באופן טבעי, ואת הנישואים שלהם, ולהיות עורכי הדין, וכל מהם שלחו את חרב האויב, ושניהם הובילו את האומה, ואת מלך עליהם, הן בני אדם, ואילו הנוצרים טוענים כי ישו הוא אלוהים, ואת זה פוסל כמו כל אם זה היה.
הוא תיאר את הנביא המשיח הבא Bmthleep משה, Sarva אותו עבור עצמו, הוא אמר: »לא חושב שאני יאשים אותך אל האב, שם הוא מאשים אותך, שבו משה, שאצלם תקווה, כי אם אתה מאמין משה, אתם לא מאמינים לי, כי הוא כתב עלי, אתה אינך מאמין ספרים איך אתה יכול להאמין כי מילים «ג 'ון 5/45-47, שלי קראו לו משה הרצוי או הצפוי, את הדמיון אליו.
ומי מתלונן כי בני ישראל, אומר ישו: »ישו ענה: אני לא שד שלי, אבל אני מכבד את אבא שלי ואתה לא לכבד אותי, אני לא שואל תועלת, אף אחד לא שאל ומגנה« ג 'ון 8/49-50.
4 - את התכונות של הנביא כי אמא שלי לא לקרוא או לכתוב, ואת הגילוי כי הוא מקבל השראה שפתי, Egayr מה הנביאים לפניו באו עיתונים כתובים »ולשים המילים שלי« פיו, היה שלום של ישו עליו לקטור לראות לוק 4/16-18.
5 - זה יכול להטות את הדת כולה, זה »לדבר עם כולם ממליצים על זה זה«. זהו תיאור החלים מוחמד עליו השלום, כבר היה מאוחר למטה של הקוראן על ידי עליו השלום אומר, "היום יש לי שלמות הדת שלך בשבילך והשלים לטובתי עליכם לבחור עבורך את האיסלאם כדת שלך" Round: 3.
תוארה על ידי הנבואה של המשיח Paraclete, אשר באה להסביר, הוא אמר: »את השמיכה רוח הקודש שהאב ישלח בשמי, הוא ילמד אותך הכל להזכיר לך את כל זה אני אומר לך« ג 'ון 14/26.
לא יכול להיות שלום של ישו עליו הוא הנביא אשר כל השלום להמליץ כגון על ידי האל, הוא העלה את המשיח עליו, ויש לו הרבה רוצה לתקשר אותה לתלמידיו, אבל הוא לא היה מסוגל התקשורת, אבל הוא הטיף חזר Sikbarham בסדר, כי הנביא אשר להשלים את המשימה, ו אינה מונעת תקשורת להרוג או לפגוע באנשים שלו, הוא אומר עליו השלום: »יש לי הרבה דברים לומר לך, אבל אתה לא יכול לשאת אותם עכשיו, כאשר הוא, רוח האמת, הוא ידריך אותך אל כל האמת, כי הוא אינו מדבר על עצמו, אבל מה הוא שומע הוא ידבר «ג 'ון 16/12-13.
6 - כי אתה לא שומע את דבריו של הנביא, אללה יעניש אותו, »ולהיות כי האיש לא מקשיב לי, מי ידבר בשם שלי, אני שואל אותו«, התפרשה על ידי פיטר, אמר: »להיות כי כל נשמה לא יכול לשמוע כי הנביא להיות הושמדו על ידי« העם, הוא נביא חובה של ציות עיוור לכל אחד. מי לא שמע אותו נתון מותו של אלוהים, אשר תופס את כל אויבי השלום הנביא עליו, שבו נקמו על ידי אלוהים מכל שקר הכופרים של הערבים, הפרסים, ישו אומר את זה בנבואה של הדיירים - והוא מגיע כדי להסביר: - »זה נופל על אבן זו Itrdd , ונפל הוא נמחץ על ידי «כאשר 21/44, היא אבן קשה כי הוא decimating אויבים, חוטאים, והטיף את ההקדמה של דניאל הנביא» בימים של הגרים אלהי השמים של הממלכה לא ייעלמו לנצח, ואת המלך לא להשאיר אנשים אחרים, ולרסק ולהשמיד את כל אלה ממלכות, אשר להוכיח לעולם, כי אתה רואה שיש לו לחתוך אבן מן ההר בלי ידיים, כתוש נחושת וברזל, ואת Alkhoz P, כסף «זהב דניאל 2 / 21 - 45.
השלום המשיח עליו, לא היה כוח כזה וכוח כזה, לא מאיים עד הרוצחים שלו, איך מי שלא שמע את דבריו יכול, אמר לוק בהקשר של הסיפור של פלדה »ישוע אמר:" הו, אבא, סלח להם, כי הם לא יודעים מה הם עושים «לוק 23/34 איפה את הידיעה כי האיש »מי לא מקשיב לדבריי, אשר מדבר בשמי, אני שואל אותו«.
7 - את התכונות של הנביא כי הוא לא הורג, אבל הגנה טובה יותר מפני הדם של אלוהים, כי גובר זה מוות מטופש, נביא תוצאות שקרן »למות« הנביא, כלומר, להרוג, להרוג הוא מעין זה, ובגלל כל אחד מת, והנה, הנוצרים טענו כי ישו היה נהרג, אין יכול להיות הנביא הבטיח.
לחזור על התרגומים הישנים של הטקסט אנו רואים כי קיים עיוות שחלו התרגום, הוא דיווח במהדורת 1844 »Vliqtl« הנביא, אינו מסתיר את הסיבה לעיוות הזה.
8 - מדבר על הבלתי נראה מאמין במילים שלו, זה סוג של הרבה ניסים את הקוראן ואת סונה - אשר משפיע בעיקר על הפין - ו כאן מספיק לצטט הנבואה אשר ניבא עליו השלום, נאמר גם.
בשנת 617 לספירה הפרסים כמעט המדינה להסיר את האימפריה של רומניה על המפה של העולם, הגיע צבאות Chosroes Opervez השני בעמק הנילוס, וגינה אותו בחלקים של הממלכה הגדולה של הרומאים, בעוד כמה שנים ניהל את שליטת הצבא הפרסי של הלבנט, חלקם של מצרים, ונכבש צבאותיהם אנטיוכיה צפונה, ובכך המבשר את הסוף כדי Ambrtorih רומנית, הרקולס רצה לברוח מקונסטנטינופול, לא עבור הארכיבישוף של הרומית שכנע אותו העמידה ולעשות ספנייל השלום מן הפרסים.
בין האירועים הללו, בניגוד לכל הציפיות, הכריז השלום הנביא עליו כי הניצחון הרומית יהיה על הפרסים בעוד כמה שנים, כי הוא, עם לא יותר מתשע שנים, נשלח אל אותו אומר: "הרומאים הובסו ב קרוב ארץ, והם, אחרי התבוסה שלהם יהיה * המנצחים בעוד כמה שנים אלוהים הוא לפני ואחרי המאמינים היום יהיה לשמוח "ניצחון אללה הרומית: 2-5
זה היה צפוי גם, בשנת 623 624 625 ז הצליח הרקולס לעלות שלוש מוצלחת נסע הפרסים מן הארץ של הרומאים, ובשנת 627 לספירה המשיכו הרומאים בהתקדמותם עד שהגיעו גדות החידקל בתוך גבולות האימפריה הפרסית, ואילצו את הפרסים כדי לעשות שלום עם הרומאים, ונתן אותם אל הצלב התנ"ך, אשר נחתם לידיים, מי אמר שלום מוחמד עליו נבואה זו גדולה? הוא ניבא הנביא על ידי שלום משה, עליו.
אומר ההיסטוריון אדוארד גבינה: »באותה עת, כאשר הקוראן ניבא נבואה זו, הנבואה לא הלאה תכופים היו, כי הראשון שתים עשרה שנים של ממשלת הרקולס היה סופה של האימפריה מסמן את« הרומנית.
אל Tirmidhi ב Sunan שלו, 3193 מ 'אבן עבאס כדברי אלוהים אדירים: "הרומאים הובסו ב קרוב ארץ, והם, אחרי התבוסה שלהם תנצח בעוד כמה שנים," אמר: ZZ היו והפוליתאיסטים רוצה להראות לעם הפרסי אל הרומאים, משום שהם ואת אותם אנשים של אלילים, ואת המוסלמים אוהבים להראות הרומית פארס כי הם אנשים של הספר, Vzkroh כדי אבו בכר, הזכיר אבו בכר, שליח של שלום אללה עליו אמר: "הם יהיו המנצחים, הזכיר אבו בכר אליהם, הם אמרו: מארק אותנו ואת פינק טווח, גבם היה לנו כזה וכזה, אבל Zartm היה לך כמו גם וכך, הוא התחיל חמש שנים מונח, לא להראות ZZ הם ציינו כי על שלום הנביא עליו אמר, XX, אבל עשה את זה עד עשר בלי xx.
אבו Sa'eed אמר: ZZ ואת האחרונים מתחת ZZ עשר.
הוא אמר: "לאחר שהרומאים הגיעו, הוא אמר: זה אומר:" הרומאים הובסו "בארץ נמוכים, והם, אחרי התבוסה שלהם תנצח" בעוד כמה שנים ".
לכן, בחלק האחורי של כל אחד מן היושר המנהלת כי הנביא משה, שחזה התיאור שלו לא התממשו בשלום גדול של ישו עליו, ולאחר שהושגה אחיו מוחמד שלו, עליו השלום הכרה הרבה.
היא גם מאשרת כי זה לא התכונות האלה בשילוב של אחרים, יהודים אינם אומרים כי ביאת המשיח בעבר, אבל עדיין מחכה לו.
כאשר הוא נשלח Yahyaa חושב יהודים הגיעו הנביא הבטיח לו לשאול אותו »הנביא אתה? הוא ענה: אני לא «ג 'ון 1 / 21 לא אני לא נביא שמחכה היהודים.
אחר כך הוא רוצה תלמידיו של ישו, כי מילא הנבואה במשיח, פעם אחת כאשר הם ראו ניסים שלו »הם אמרו:" זהו באמת הנביא לבוא אל העולם.
אבל ישו דהינו מודעים שהם Mzmon לבוא ולקחת אותו בכוח כדי לגרום לו המלך, הוא פנה שוב אל ההר לבדו «ג 'ון 6 / 14 - 15, שרצה תלמידיו של מלך המשיח הוכתר כדי לממש את הנבואה יש להם כבר מן הנביא צפוי כי הבעלים להשיג ניצחון עבור האנשים שלו, כאשר הודיע השלום של המשיח עליו הנביא הבטיח לא לברוח מידיהם.
לדעתם של הנוצרים, כי יש בעיה עם הטקסט המקראי של ספר דברים 18/17-22 מונע מוסלמים לומר, זה בא על גבי בהקשר שאלוהים דיבר אל משה מה הוא אמר: »יהוה אלהיכם אתם גרים נביא מקרבך של אחיך, כמוני .... במאי לעשות טוב, כי הם דיברו: החזיק להם נביא ממרכז אחיהם, כמו «דברים 18 / 15-18 תוארה הנביא בתור» מבין שאתה «כל בני ישראל, ולכן יש לבצע את החלק השני של הטקסט של מה בא בקטע הראשון, הנביא» של בעיצומו של עמך «או, כפי שהוזכר תרגום חלק» של פינק «כי כל ישראלי.
אבל החקירה של עלייה זו הוא נתפס על ידי עיוות החוקרים, הראיות כי משה לא הזכיר, אשר מחדש החדשות של הנביא על האוזניים של בני ישראל, אמר: »אמרתי יהוה דיבר עם לעשות טוב, שייערך להם נביא כמוך ממרכז אחיהם« דברים 18/17-18 , גם אם האלוהים הוא נכון לקחת את העניין בקלילות.
גם כי זה להגדיל את לא באה לידי ביטוי בציטוט של פיטר סטפנוס של הטקסט כאמור מעשי של פיטר השליחים אמר: »משה אמר להורים: כך נביא כמוני יהיה להעריך את ה 'אלוקיך של אחיכם, לו יהיה אתם שומעים בכל Ichaelmkm ידי« עבודה של 3 / 22, אמר סטיבן : »זה כי משה אשר אמר אל בני ישראל: נביא כמוני תקיים ממך אחיכם, ה 'אלוהיך, אליו יהיו יה לשמוע את העבודה של ^ 7 / 37, לא הזכיר כגון גידול, גם אם המקור המדווח מיקומים אחרים
نهر الحب- تـــاريخ التسجيـــل : 08/10/2010
التقييـــــم : 51609
مواضيع مماثلة
» על החיים של שלום הנביא עליו על ידי הנביא
» מה ... מה הם אמרו על הנביא של הדרכה ... אוי לכם ...
» מכוח התפילה של הנביא האהובה
» מספיק גאה כי הנביא מוחמד - עליו השלום -
» הדרכה של שלום הנביא עליו לצחוק ולחייך מתבדח
» מה ... מה הם אמרו על הנביא של הדרכה ... אוי לכם ...
» מכוח התפילה של הנביא האהובה
» מספיק גאה כי הנביא מוחמד - עליו השלום -
» הדרכה של שלום הנביא עליו לצחוק ולחייך מתבדח
Arab-Venus :: :: לא את בני ציון
صفحة 1 من اصل 1
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
السبت 25 يوليو 2015 - 16:14 من طرف layaly
» حديث شريف
الثلاثاء 7 يوليو 2015 - 15:49 من طرف layaly
» لا داعى للحــــزن علي خـــــادع مفقـــ ــود
الثلاثاء 7 يوليو 2015 - 9:42 من طرف layaly
» حكمة تشريع الصوم
الثلاثاء 7 يوليو 2015 - 9:38 من طرف layaly
» سجل عندك هذه بطاقتى الشخصية
الثلاثاء 7 يوليو 2015 - 9:34 من طرف layaly
» أحدث ديكورات جبس 2015 للأسقف
السبت 27 يونيو 2015 - 6:15 من طرف مصرى وأفتخر
» رمضان و المترفون
الجمعة 19 يونيو 2015 - 15:09 من طرف مصرى وأفتخر
» من صام رمضان
الجمعة 19 يونيو 2015 - 15:09 من طرف مصرى وأفتخر
» فضائل الصيام
الجمعة 19 يونيو 2015 - 15:06 من طرف مصرى وأفتخر
» وصايا رمضانية
الجمعة 19 يونيو 2015 - 15:06 من طرف مصرى وأفتخر
» دروس من رمضان
الجمعة 19 يونيو 2015 - 15:04 من طرف مصرى وأفتخر
» تعلم فى رمضان
الجمعة 19 يونيو 2015 - 15:03 من طرف مصرى وأفتخر
» محفزات التغيير فى رمضان
الجمعة 19 يونيو 2015 - 15:02 من طرف مصرى وأفتخر
» فلسفة الصيام
الجمعة 19 يونيو 2015 - 15:01 من طرف مصرى وأفتخر
» رمضان وتجديد الذات
الجمعة 19 يونيو 2015 - 15:00 من طرف مصرى وأفتخر
» أحكام الصيام
الجمعة 19 يونيو 2015 - 14:59 من طرف مصرى وأفتخر
» رمضان والتليفزيون و ... انت
الخميس 18 يونيو 2015 - 14:02 من طرف رحيق الجنة
» رمضان والمرأة المسلمة
الخميس 18 يونيو 2015 - 13:42 من طرف رحيق الجنة
» رمضان طوال العام
الخميس 18 يونيو 2015 - 13:37 من طرف رحيق الجنة
» رمضان الأخير
الخميس 18 يونيو 2015 - 13:32 من طرف رحيق الجنة